🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد امام هادی علیه السلام

(ثبت: 213370) مرداد 26, 1398 

میلاد امام هادی علیه السلام
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
شهر را از مقدمت ما ریسه بندان کرده ایم
عرش تا فرش خدا را غرق ایمان کرده ایم
تهنیت گوید سمانه چون جواد ابن الرضا
گشته بابا ،عرش را ستاره باران کرده ایم
—————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
تو جواد ابن الرضا را دلبری
نور چشمان امیرم حیدری
فاطمه مسرور از میلاد تو
هادی و رهبر امام و سروری
————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
بر چهره دلربای هادی صلوات
فریاد دهد بانگ منادی صلوات
چون شهر مدینه نور باران گشته
بر روی جواد چون بخندی صلوات
—————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ای وجودت گوهری از جنس آب
ای که شد شهد وجودت از گلاب
ای امام رهنما ،فرزند پاک بوتراب
لؤلؤ و مرجان تویی ای در ناب
————————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1398

    درودتان 👌❤️

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا