🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد عشق

(ثبت: 225090) فروردین 21, 1399 

 

عشق یعنی صفای مقدم تو

شاهکارِ خداییِ دمِ تو .

سالروز شکفتن گل نرگس، بر نغمه خوانانِ باغِ انتظار، مبارک!

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 21, 1399

    سلام و درود

    استاد رضاپور ارجمند

    فرخنده روز مبارک

    تقدیمی : 🌸

    منتظر آن لحظه دور از انتظار
    ناگهانی رؤیتی آن نوبهار

    تک گلی از باغ زهرا رویشی
    یوسفی زهرا جهانی آشکار

    ولی اله بایبوردی

    21 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. مینا یارعلی زاده

    فروردین 21, 1399

    درود ها و تبریک این عید بر شما استاد عزیز
    زنده باشید و پیروز
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 22, 1399

      درودها و سپاس ها
      و عرض تبریک🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1399

    سلام و عرض تبریک

    مفردی که بی نهایت شیرین بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 22, 1399

      سلام و درود و سپاس و عرض تبریک🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا