🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می پرستان ، می پرستی دیده ام

(ثبت: 6763) مهر 7, 1397 

می پرستان، می پرستی دیده ام 

یک جهان ، در چشم مستی دیده ام 

بس دلیری کرد و آخر ای عجب

فتحِ دل را در شکستی دیده ام!

گفت بگسل دل ، گسستم دل از او 

وصلِ او را در گسستی دیده ام 

دستِ دل را شسته ام از جانِ خویش

تا که جانم را به دستی دیده ام 

نازِشستی را نشانم داد و رفت

دل ربود و نازِشستی دیده ام