🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می کنم لب باز بسم الله الرحمن الرحیم

(ثبت: 256408) بهمن 30, 1401 

باعرض تبریک به مناسبت عبد مبعث محضر همه مسلمانان جهان

می کنم لب باز بسم الله الرحمن الرحیم

لحظه ی آغاز بسم الله الرحمن الرحیم

می شود در من سراسرشوروقتی می کنم

عاشقی را ساز بسم الله الرحمن الرحیم

می گشایم بال بر بام دل و سرمی دهم

لحظه ای پرواز بسم الله الرحمن الرحیم

در حرا اول محمد(ص) گفت به امر خدا

لحظه ی اعجاز بسم الله الرحمن الرحیم

روی دوش او علی در کعبه می خواند اینچنین

در دل حجاز بسم الله الرحمن الرحیم

آتش آنگه سرد شدبرجسم ابراهیم که

خواند او این راز بسم الله الرحمن الرحیم

زد عصا در نیل ،موسی ،آب را خشکاند تا

گفت یا دمساز بسم الله الرحمن الرحیم

کی شفا می یافت کور از دست عیسی تا نداد

عشق را آواز بسم الله الرحمن الرحیم

تا خداوند آفرید عرش خدایی را یقین

گفت از آغاز بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 30, 1401

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیز
      سپاس از حضورحضرتعالی
      خداوند پشت وپناهتان
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا