🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نابرابری

(ثبت: 214855) شهریور 23, 1398 

در مدرسه از فناوری می گفتند
از رویش و از بار وری می گفتند

بیرون ز کلاس درس اما مردم
از غارت و نا برابری می گفتند

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 25, 1398

    سلام و درود
    🌿🌺🌺🌸🌺🌺🌺🌺🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا