🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نازیاروم ==طبیب دل===گل

(ثبت: 2471) شهریور 28, 1395 
نازیاروم ==طبیب دل===گل

 هر چه  سیل  وی  گل  کنم  ای گل  قشنگه

سی  و  دارش   بکینین  جومش  هف  رنگه

تاته  جون   دل   عاشقی   طاقت   نراره

نازیاروم  مابین  او  برگلش   تیر  و  تفنگه

***               ***              ***

خدایا   نازنین   دلدار  ما   کو

صنوبر  لاله ی  گلزار   ما  کو 

سلام  تاته  را  دلبر  رسونین

طبیب  دل  و  حبیب  یار ما  کو 

***         ***          ****

نه  نومت  ایروه   از  سر  زوونم

نه   از  دل  ایروه   عشق   گِرونم

تِه  نومی  گل  بپرسی  حال  تاته

دلم   اشکس   دَ  نی  چینه  پِرونم

****        ****         ****

سلام  و  درود  بر  همه  عزیزان 

و دوستان خوبم  دلتون شاد  بو

تاته دشمن زیاری

28 شهریور 95 بوشهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):