🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساحل دریا ==رسوا شدن==دل تاته

(ثبت: 2185) مرداد 20, 1395 
ساحل دریا ==رسوا شدن==دل تاته

اگر  تاته  دلش  چون  موج  دریاست

فروزنده  و درخشان   چون  ثریاست

اگر  یارُم    شَوی   بندر   بیایی

ببینی ساحل و  دریاش  فریباست

***             ****          ***

نمی دونم  چرا  کاری  ندارُم

و هونه  دلبر و  یاری   ندارُم

نکن  تاته  خودت  ریشخند مردم

که   از  رسوا  شدن  عاری  ندارم

***              ****           ***

نشسُم  لَوِ  دریا   تا  غروبی 

مگر دیدار دلبر هم  دِرو  بی 

دل تاته  اگر جلبک  گِروهته

بیو  پاکش  بکن   با  لایروبی

****          ****       ****

درود بر همه عزیزان  کاکا و ددیلم ارجمندم 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):