🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیر === رُخ شیرین

(ثبت: 2637) مهر 27, 1395 
شیر === رُخ شیرین

ای  دل  عاشق  مشو  زود  رام  شوی

باز  هوشیار   باش  اگر  خام   شوی

تاته  ار  عشق  به  کام   تو   شیرینه

چون  شیر  برو  اگر  در  دام   شوی

***          ***         ****

دلبرم  امشو  مشق  عشق  تمرین  کردی

چه   بلبل   هوای   گل   نسرین   کردی

حکایت   عشق  را  تاته  بیاد  دل  فرهاد

تو   تقدیم    رُخ    شیرین    کردی

***          ***        ***

سلام  بر  کاکا و ددیلم 

دوستون  دارم  و درخت زندگیتون  پر طراوت باد

تاته دشمن زیاری

27 مهر95 بوشهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):