🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناز دو چشمت

(ثبت: 239402) خرداد 7, 1400 
ناز دو چشمت

 

نور آفتاب نمی آید و ماه هم به اضافه کاری
منظومه افلاک به هم ریخته از ناز دو چشمت

لقمان مداین Loghman Madaen

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):