🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناصرملک مطیعی

(ثبت: 6118) خرداد 17, 1397 

بارالهی ملک مطیعی مرد

کسی از او اگر چه بهره نبرد

آن هنرمند قابل ذاتی

حافظ ودوستدار ایلاتی

حافظ دانش وهنرمندی

بود در سینما فقط چندی

کارهایش تمام بود عبرت

بود در نقش مردبا غیرت

توی فیلمش رفیق فردین بود

دشمن لات ویار مسکین بود

دانشش را به هیچ نشمردند

چون همه گول ظاهرش خوردند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):