🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نافله مستجاب

(ثبت: 215324) مهر 4, 1398 

نافله مستجاب

بیا ترانه ای از ماهتاب هم باشیم
طلوع مشرقیِ آفتاب هم باشیم

به بوی نافه مشکی که میرود برباد
برای شعله هر غم کباب هم باشیم

شلال طره گیسو دمی گره بزنیم
نوای سلسله پیچ و تاب هم باشیم

درون مجلسی از نقش آب و آیینه
شراب کهنه عالیجناب هم باشیم

بیا که دیده ز نقصان خود فروبندیم
قطار حوصله ی پر شتاب هم باشیم

بیمن دولت شبهای متصل به سحر
صواب نافله مستجاب هم باشیم

پیام صحبت معصومی از سرت نرود
برای با تو نبودن! جواب هم باشیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. بیمن دولت شبهای متصل به سحر
    صواب نافله مستجاب هم باشیم

    سلام و درودها

    استاد معصومی عزیز

    🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

  2. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درودها بزرگوار
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید و موفق
    💐💐💐

  3. با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    شعر زیبایی بود علی الخصوص این بیت

    درون مجلسی از نقش آب و آیینه
    شراب کهنه عالیجناب هم باشیم

    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. … درود ها استاد
    سپاس….

  5. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا