🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامت آری….

(ثبت: 231029) شهریور 12, 1399 

#شعر_تک

هرچه دارم، نذر یک لبخند تو.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

فرصت محرم شدن با خویش نیست.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

می دوم شاید فرار از خود کنم.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

زندگی، افسانه ای کوتاه بود.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

روزگار با تو بودن، یاد باد!

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

کاش قدری تو مهربان بودی.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

چشم های تو، مهر و ماه من اند.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

بی تو، شعری بدون احساس ام.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

و خداوند، خالق عشق است.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

تا تو هستی، نَفَس – نَفَس غزل ام.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

نامت آری، دوای هر درد است.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

به نگاهت قسم! ببین ما را.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

#شعر_تک

خنده های تو، بهترین غزل اند.

(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)
گروه تلگرامی
شعر و ادبیات پیشرو
@parsigui

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1399

    کوتاه های زیبایی بود
    درودها برشما

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 12, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور عزیز

    اشعارتان همواره ” تک ” و بی بدیل اند

    عالی و آسمانی می سرایید

    بهره مند شدم

    توفیق قشنگی ست خوانش اشعار نغزتان

    درود هااااا
    💐❤️💐

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 12, 1399

      سلام ها و درودهایتان
      دوست گرانقدرم
      استاد مهدی پور عزیز
      بسیار لطف فرموده اید
      بسیار سپاسمندم. ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا