🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای برای پسرم (3)

(ثبت: 14046) بهمن 24, 1397 

 

تو،
به من اجازه می دهی…
در میان آواز شیپورها
و دود باروت،
به رودهای فراموش شده
گوش کنم
و میان این همه سطح سربی
دریاچه ی روشنی را ببینم.

بی تردید
– نه تابلویی برجسته روی دیوار –
که پنجره ای رو به عصر سپیدی؛
تو !

 

#دوم بهمن 1396

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا