🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای)قسمت3

(ثبت: 229883) مرداد 7, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 3

که دوست دارمت، ولی

نه مثل بعضی از کسان

نه مثل بعضی از کسانِ
کاسه لیس این زمان

نشسته در میان صادقان

نه مثل آن کسی که مدح
بی کرانه گویدت

بدون هیچ نقد و نکته و اشارتی

رساندت به عصمت و امامت و چنین – چنان حکایتی

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا