🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 16

(ثبت: 230269) مرداد 22, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 16

چه خوب شد که حرفِ در گلو سپرده را

کلامِ سال ها هوانخورده را

و بُغض – این به اعتصابِ گُنگِ بی دلیل

وجود خود سپرده – را

و دل، دلِ فسُرده را

نجات دادم از بلا

رها نمودم از گرانیِ سکوت

سَبُک شدم از این سخن

که چنگزن، نهادکَن، به جان من نِشَسته بود

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا