🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) -قسمت7

(ثبت: 229997) مرداد 11, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 7

فساد هست، فقر هست، اعتیاد هست

و نانجیبی از نجیب زادگان

از آن به جیب ماندگان

زیاد هست

کنار ثروت عجیب مملکت

چقدر اختلاس هست!

میان کوچه های انقلاب

چقدر اختلاف هست!

و در مسیر صاف چشمه، ای دریغ و درد!

صد، هزار بلکه بی شمار

سنگ راهزن، پی شکاف و انحراف هست…

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا