🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار (آیت الله خامنه ای) – قسمت 12

(ثبت: 230168) مرداد 17, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) – قسمت 12

و این همه به نام دین، به نام اهل بیت نازنین

و بُغض در گلو مگر…

و مرگ، آرزو مگر…

و یا امید دیگری….

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا