🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان حرام

(ثبت: 2200) مرداد 22, 1395 

یک نکته بگویمت به گفتار تمام

تا پخته شوی و گرنه می مانی خام

با سگ بنشین, ولی بپرهیز ای دوست

از آنکه به نامِ دین خورد نانِ حرام