🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان گران است که تن ارزانی ست

(ثبت: 5440) بهمن 14, 1396 

 

سال ها چشمِ دلم بارانی ست
دل هم از بارش آن، طوفانی ست

جان مرا خواست و قربان کردم
فتنه گر، باز پی قربانی ست

رو سری را  به سَرِ چوب نهاد
نکند دخترکم  ایرانی ست؟!

من زدیری به عزیزان گفتم
لطفا آرام، تحجر جانی ست

تن فروشی  چه رواجی دارد !
ریشه  ی اش چیست؟  فقط نادانی ست؟

” فقر ” با  “عفتِ ” زن  می جنگد
نان گران است که تن ارزانی  ست…

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. علیرضا حکیم

    بهمن 14, 1396

    درود جناب طارق

    احسنت زیباست

    • طارق خراسانی

      بهمن 15, 1396

      سلام و درود بر استاد حکیم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  2. مهران اسدپور

    بهمن 15, 1396

    درود و دستمریزاد …

    تن فروشی  چه رواجی دارد !
    ریشه  ی اش چیست؟  فقط نادانی ست؟

    " فقر " با  "عفتِ " زن  می جنگد
    نان گران است که تن ارزانی  ست…

    عالیست…

    • طارق خراسانی

      بهمن 15, 1396

      سلام و درود بر مهران عزیزم

      سپاس از حضور  گرم  و  صمیمانه ی شما

      در پناه خدا

  3. درود بر شما 

    پایدار باشید و قلمتان جاویدان 

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1396

      سلام و درود

      از اینکه در کنارمان هستید سپاس

      در پناه خدا

  4. بهمن 16, 1396

    درود حضرت دوست و مرحبا

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1396

      سلام و درود بر استاد گرانمهرم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  5. لیلا نقشبندی

    بهمن 16, 1396

    درودها استاد

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1396

      سلام و درود ها بر لیلای  عزیز  و بزرگوار

      سپاس از حضور  پر مهرتان

      در پناه خدا شاد زی

  6. سحر جهانی

    بهمن 16, 1396

        

         

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1396

      سلام و درود بر سحر مهربان

      یار همیشکی شعر پاک

      سپاس از حضور گرم و بهاری تان

      در پناه خدا

  7. آرزو نوری

    بهمن 17, 1396

    نان گران است که تن ارزانی است

    سلام و عرض ادب استاد.

    لذت بردم. مخصوصا از این طبع به روز… نکند دخترکم ایرانی است…

    سلامت باشید و بنویسید سالیان سال

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا