🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض باران

(ثبت: 1897) تیر 12, 1395 

و من اینجا تنها

پشت دیوار “سکوت”

دل به باران بستم،

لحظه هایم همه خیس،

تن عریان نگاهم

همه خالی از “تو”،

دست باران اما

شده همسفره تنهایی من.

دستهایم خالی،

بوی غربت دارد،

دور افتاده ام از حس طلوع…

ماهک