🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندای وجدان

(ثبت: 6127) خرداد 19, 1397 

بنام خدا
—–
”  ندای وجدان

باید بُرید از همه غیر از خدای خویش
باید شنید زمزمه ی بی صدای خویش

جای دویدن از پی این مردم حقیر
باید دَوید از پیِ امرِ خدای خویش

باید رضای خالق خود را طلب کنیم
جای رضایِ مردم و جای رضای خویش

جای بلند قهقهه کردن به دیگران
بایدگریست درغَم‌‌‌وحُزن وعزای خویش

جای طبابتِ همه ی امراضِ دیگران
فکری بکن برای مَرض یا دوایِ خویش

 

 

……
با احترام:
علی رفیعی ( اميد )

 

 

نظرها 16 
  1. خرداد 19, 1397

    سلام

    پاینده باشید جناب رفیعی گرامی

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام و عرض ارادت جناب سلیمی عزیز

      تشکر و سپاس

  2. اله یار خادمیان

    خرداد 20, 1397

    سلام و درود بر شما

    زنده و پاینده  پویا و  گویا باشی

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام

      عرض ادب استادخادمیان عزیز

      از لطف شما سپاسگزارم

  3. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 20, 1397

    سلام

    لذت یردم…

    احسنت

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام

      عرض ادب بزرگوار

      ممنونم از لطفتان

  4. موسی عباسی مقدم

    خرداد 20, 1397

    سلام استاد رفیعی عزیز بسیار زیبا وپر معنی بود موفق باشی

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام و درود استاد عباسی مقدم عزیز

      تشکر و سپاس از لطف جنابعالی

  5. موسی عباسی مقدم

    خرداد 21, 1397

    باسلام مجدد بداهه ای به استقبال از شعر شما سرودم

    باشی اگر در پی امر خدای خویش

    باید در ابدا بشناسی بهای خویش

    هنگام خلوت وزمان نیایشت

    فکری بکن بهر دل مبتلای خویش

    هنگام عشق بازی ابراشک رامگیر

    از چشم پر حسرت غم آشنای خویش

    مانند سیل سیلی از این چرخ می خورد

    هرکس شبیه بنده نباشد گدای خویش

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام و عرض ارادت مجدد استاد

      بسیار زیبا بود..بهره مندگردیدم

      موید باشید به لطف خداوند منان

  6. مهدی صادقی مود

    خرداد 21, 1397

    سلام جناب رفیعی گرانقدر

    زیبا بود

    درودتان

    • علی رفیعی

      خرداد 22, 1397

      سلام

      عرض ادب و احترام حضور استادصادقی عزیز

      از لطف جنابعالی سپاسگزارم

  7. بسم ربّ الشهدا و الصدّیقین

    با سلام و احترام

    انشاءالله تعالی مأجور باشید

    ممنون از شعر زیبایتان

    سپاس

    • علی رفیعی

      خرداد 24, 1397

      سلام و عرض ادب جناب شرافت مولا سید جلیل القدر

      تشکر و سپاس از لطف و دعای خیرتان

      عیدتان مبارک

  8. Z .M

    شهریور 27, 1397

    درود برشما جناب رفیعی والامهر برادر بزرگوارم

    بسیار زیبا و عااالی

    التماس دعا

    در پناه حق

    • علی رفیعی

      شهریور 27, 1397

      سلام و درودخواهر گرامیم بانو میرزایی ارجمند

      سپاس و تشکر از لطف و حضورتان

      در پناه خداوند منان سربلند و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا