🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندیدم که ندیدم

(ثبت: 229432) تیر 26, 1399 

 

آشفته تر از خویش، ندیدم که ندیدم
سلطان کج اندیش، ندیدم که ندیدم

من گم شده ی راه تو ام، یار دل انگیز
پیغمبر بی ریش، ندیدم که ندیدم

هر لحظه نگاهت، تن و جانم به لبم برد
من این همه تشویش، ندیدم که ندیدم

عمری به هزار گله چوپان شده بودم
در گله ی خود میش، ندیدم که ندیدم

عشقی که مرا از تو جدا کرد، هوس بود
زان عشق تو را بیش، ندیدم که ندیدم

یک بوسه مرا غرق گنه کرد، سرانجام
در خود اثر از کیش، ندیدم که ندیدم

تابان سخن از مسلک عارف ننوشتی
مانند تو درویش، ندیدم که ندیدم

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1399

    پیغمبر بی ریش! بیا کلبه ی درویش
    😊😁😐🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا