🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرتع خیال

(ثبت: 267737) بهمن 25, 1402 

 

آسوده ایم در این مرتع خیال
تا پای جان به تمنای این وصال

ما هر نفس به هوایت روانه ایم
منظومه ای در دل این رونق مقال

در دشت عشق چه کسی آرمیده است
آن دوست که به جان میدهد کمال

فرقی نمیکند که خزان می‌رسد به باغ
در باغ میوزد مدام نسیم شمال

عاشق که بر سر میز قمار میرود
باکی ندارد از نبردن دست محال

از راه عشق به سلامت گذر کنم
تغییر کند همه چیز از همین امسال

تابان چگونه برایت سروده است
جان میدهی به تن در این احوال

 

#حسین_قالیباف
#تابان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    درود جناب قالیباف ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌺🌺🙏🌸🌸🌸🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا