🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد تو

(ثبت: 269153) فروردین 26, 1403 

 

بعد تو افسانه ها آغاز شد
چون نبود تو برایم راز شد

غصه ها از پشت هم جاری شدند
غم برایم مطربی دمساز شد

تا تو رفتی آب شد آن کوه عشق
هر دقیقه مرگ من احراز شد

اشک شد از دیدگانم خون فشان
سمفونی مردگان آواز شد

چاره ای جز مرگ در این راه نیست
قلب غمگین لاجرم ناساز شد

میگشایم سینه را از بی کسی
چون وجودم طالب پرواز شد

راز تابان را نمی‌داند مگر
عاشقی را که نظر پرداز شد

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 26, 1403

    درود جناب قالیباف ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏💐🌸🙏🌺🍃

  2. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1403

    سلام و درود بر جناب قالیباف

    دلتنگتان بودم‌

    غزل زیبایی ست و‌دربیت زیر سهوالقمی شده است

    میگشام سینه را از بی کسی
    چون وجودم طالب پرواز شد
    می گشایم

    درپناه خدا🌹

    • حسین قالیباف (تابان)

      فروردین 27, 1403

      درود فراوان حضرت استاد
      همچنین بنده هم بسیار دلتنگ بودم و هستم
      سپاس فراوان

      اشتباه تایپی بوده، بسیار سپاسگزارم از لطف و توجه همیشگی شما
      پایدار باشید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا