🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کردار

(ثبت: 266200) آذر 21, 1402 

 

چشمم هوای دلم پدیدار میکند
خوابم نمیبرد که مرا بیدار میکند

ما را خیال رقیبان فسرده است
عشقی که عاقبت به سر دار میکند

تا یک نظر بنمایی جمال خویش
دریوزه را بَه چه بهادار میکند

گاهی وفای مرا محترم شماری چند
روزی نبود خیال تو پندار میکند

آشفته نیستم که مرا مبتلا کنی
آغوش تو هر بنده طرفدار میکند

در ختم خویش به تمنای وصل می‌آیم
آن شب که روح ز تو دیدار میکند

آغاز راه، تو مرا عاشق خودت کردی
عاشق ببین که چه کردار میکند

 

#حسین_قالیباف
#تابان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 22, 1402

    موفق باشید
    درود بر شما
    💐🌿🍃🍃💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا