🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسین قالیباف (تابان)

غزل

خوانش: 45

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

آسوده ایم در این مرتع خیال

غزل

خوانش: 78

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

چشمم هوای دلم پدیدار میکند

غزل

خوانش: 106

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

می‌نویسم از این تفاوت ها

چهارپاره

خوانش: 80

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

این عشق وحشی از دل و جانم رها مکن

غزل

خوانش: 140

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

 

در این دریای بی پایان شناور

غزل

خوانش: 70

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

و عاقبت همه در این عذاب میمیریم

غزل

خوانش: 107

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

 

ما فتنه گر و فتنه خروشیم

غزل

خوانش: 182

سپاس: 1

 

تو کِی برای خودت آبرو ثمر کردی

غزل

خوانش: 254

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

زاده ی این شهر هستم من، ولی بیگانه ام

خوانش: 259

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

خسته شد این دل دیوانه برای دیدار

خوانش: 224

سپاس: 1

 

هر که در خواب است، گویی عاقبت بیدار شد

دوبیتی

خوانش: 196

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

دلبر آن است که غمخوار تو باشد

خوانش: 511

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

سراغی بگیر از دلِ بیقرارم

خوانش: 218

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

دوش در خواب، لبت بوسیدم

خوانش: 242

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

کار من نوشیدن این جام نیست

خوانش: 219

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

روزی اگر که خاتمه یابد مسیر من

خوانش: 206

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

از آن سوی دنیا خبر میرسد

دوبیتی

خوانش: 197

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

رد شده از سرنوشت، آمده از راه دور

خوانش: 449

سپاس: 3

 

ای بینوا، فتاده ای و کمی کار میکنی

خوانش: 242

سپاس: 1

تعداد نظر: 3