🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق وحشی

(ثبت: 263805) شهریور 24, 1402 

 

این عشق وحشی از دل و جانم رها مکن
از قلب خویش، عشق مرا هم جدا مکن

ما در خیال خود به نگاهت غبطه میخوریم
دردِ مریضِ مکتب خودت را دوا مکن

هر کس گذر کند به سرسرای پر مهرت
او را به التفات و محبت صدا مکن

آن اخم که بر چهره می‌کنی گاهی
این خنده‌ها را ز برایش فدا مکن

ما مبتلا به نقش گل چهره‌ات شدیم
ما را به جرم عشق الهی، جزا مکن

 

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 24, 1402

    درود بر شما

  2. سیاوش دریابار

    شهریور 24, 1402

    سلام
    شعرتان بسیار زیبا
    نگارستان قابل تحسین
    قلمتان جاودان
    عمرتان مستدام

  3. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1402

    سلام‌ حسین جان

    غزل بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌹🌹👏🌿

    • درود فراوان حضرت استاد
      کاستی ها را بر من ببخشید
      تازه کارم

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  4. سینا دژآگه

    شهریور 24, 1402

    سلام و عرض ادب جناب قالیباف، تابان عزیز
    غزل زیبایی‌ست. وزن سروده‌ی شما:
    مفعول فاعلات مفاعیل فاعلن
    (در عروض جدید مستفعلن مفاعل مستفعلن مفا/یا فعل/)
    بر این اساس مصاریع ۳،۵،۷،۸ لغزش وزنی دارند. و اینکه نوع کاربست زبان در این شعر سترون است و واژه‌های به خوبی با هم در آمیخته نشده‌اند.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • درود فراوان استاد عزیز

      بله، حق با شماست
      متاسفانه امکان ویرایش در سایت وجود ندارد

      متشکرم از لطف و توجه شما

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا