🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسل عاشق

(ثبت: 225270) فروردین 25, 1399 
نسل عاشق

 

پچ پچ پیچ و خم داغ شقایق بوده اند
پیش از اینها نسل در نسل من عاشق بوده اند

عشق را تا محضر اندوه با خود برده اند
قوم و خویش دلرباییهای وامق بوده اند

جاده را با پای زخم خویش امضا کرده اند
زخمی اما در قنوت خویش صادق بوده اند

چون ستاره در شب دلواپسیها مانده اند
خاطرات زخمی لمس حقایق بوده اند

این قبیله تا شب دلدادگیها رفته اند
وامدار بی قراری های طارق بوده اند

بداهه ای برای دوست شاعرم طارق خراسانی

بااحترام

امیر دادویی

پی نوشت

استاد امیر دادویی از شاعران پاک و یکی از گوهران خزانه شعر و ادب کشور می باشند ، اهالی شعر و ادب خوب می دانند که وی در غزل و رباعی از شاعران ممتاز زمانه بوده و آثار و نام این بزرگمرد شعر و ادب معاصر بی هیچ شکی در تاریخ ادب کشور جاودان خواهد ماند.
بزرگوار است و کوچک نوازی هایش را باید به حساب همان بزرگواری اش گذاشت.
غزل بالا نشانه لطف و. محبت و کوچک نوازی ایشان است ، دست و قلمش را متواضعانه می بوسم..
ارادتمندش طارق خراسانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    سلام مهربان بابا
    دست آقای دادویی درد نکنه بابت نگاشتن این بداهه ی زیبا…
    (البته باید اعتراف کنم با دلهره ی شدید این صفحه رو باز کردم و از یه سمتی صفحه ی آقای ترمک نیز به همچنان😁)
    هر دو بزرگواران مانا باشن به مهر و با آرزوی بهترین ها🌸🌸💐💐

  2. علی معصومی

    فروردین 27, 1399

    درود بر شما حضرت استاد لیاقت وجود شریف شما است که دوستان عنایت ویژه دارند.
    باشد که برکت نفس مسیحای خوبان توفیقتان را بیافزاید.
    ♡♡♡♡♡

    نازنینانی که سدّ نا شکیبایی شدند
    بی گمان قربانی بند دقایق بوده اند

    🌺🌸🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا