🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نعره ی سکوت

(ثبت: 238382) اردیبهشت 5, 1400 

.
تنهایی من را بنگر گو چه نشانی دارد
دریاب که خاموشی من سر نهانی دارد
در شور جوانی بشدم ساکت و سردی خاموش
این قصه ی خاموش عجب تلخ بیانی دارد
تکرار پریشانی دل را چو شدم فریادی
زنهار بشد نعره سکوتی که دهانی دارد
در وهم دلم قحطی نور است و صداها خاموش
این خامشی انگار که خود حرف و زبانی دارد
هر چند که فریاد بسی خفته در آغوشی سرد
نا گفته ی دل در نگهم اشک ِ روانی دارد
فارغ شده ام از خود و بی گفت و شنودم اینک
شاید که خموشی به لبم وقت و امانی دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1400

    سلام

    غزل زیبایی ست
    لذت بردم
    از اینکه دوباره شعری از شما شاعر توانا در شعر پاک می خولنم خوشحالم.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. پریسا سروی

    اردیبهشت 5, 1400

    درودهااا استاد بزرگمهر خوشحالم که در خدمت شما بزرگان هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا