🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نعیم

(ثبت: 232280) مهر 16, 1399 

« نعيم1 »

نوروزی و جوانیت از زجر2 مردمی
کآن زجر برای تو نکند هیچ عدوی
عمرت برفت از شرر یار تند خوی
سنگ جفا بزد، زِ تو بشکست صد سبوی
آوارگی و دور جوانی تو گذشت
در پای بید باغ و صفای کنار جوی
از نعیم دهر حسن چه خواهی بگوی
مِی می چشی و دلبر با زلف مشک بوی

٭٭٭
1- نعمت- ناز- آسايش 2- آزار- اذيت
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 16, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • سلام و درود
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مهر 16, 1399

    درود بر شما جناب مصطفایی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • سلام و درود استاد
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا