🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نغمه آفتاب

(ثبت: 257384) اسفند 25, 1401 

 

آفتاب نغمه می خواند
آه ای خورشید تابان!
به راستی جان بخشی
امید بخشی
امید لحظات پایانی عمر یک گل
عمر یک گیاه
تویی
و چه امید زیبایی
نغمه بخوان آفتاب
شاید کسی منتظر نغمه توست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا