🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نـفــــاق

(ثبت: 6142) خرداد 23, 1397 

                      ﷽

               ”  نـــفــــاق  “

آنها که پیش پای تو تعظیم کرده اند
ما را به دشمنان تو تسلیم کرده اند
کنعانیان به حضرت یعقوب گفته اند:
پیراهن مرا به تو تقدیم کرده اند
دیروز مثل خضر شکستند کشتی و
امروز هم به امر تو ترمیم کرده اند
رفتند سمت مسجد و وقت نمازشان
در ذهن خویش میکده ترسیم کرده اند
یک عده ناسزا به تو گفتند پیش من
آنها که در نگاه تو تکریم کرده اند
تحسینشان به خوبی توهینشان نبود
انگار عشق را همه تحریم کرده اند
آنها که عهدنامه ی صلحی نوشته اند
پیمان جنگ یک شبه تنظیم کرده اند
گفتند عشقبازیتان جز هوس نبود…
این جمله را چرا به تو تعلیم کرده اند

                    …..

          علی رفیعی(امید)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا