🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس می آمد و با آه می رفت

(ثبت: 258965) خرداد 5, 1402 
نفس می آمد و با آه می رفت

نفس می آمد و با آه می رفت
صدای خس خسش تا ماه می رفت

به هر کس من رسیدم مرده ای بود
که بر روی دو پایش راه می رفت
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    احسنت زیبا سروده اید
    👏👏👏💐👏💐🌿🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا