🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس

(ثبت: 239756) خرداد 20, 1400 

 

مرگ من
پایان زندگی نیست
مرک من
زمانی است
که زندگی
پیش از آنکه آغاز شود
تمام شود
یعنی
تو تا
نیمه راه بیایی
و برگردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    🌸🌼🌹🌷🏵️🌺💐

  2. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    زیبا بود درودها برشما جناب ظهوری آرام

    سلامت وتندرست باشید به مهر حضرت دوست 🍃🌺🍃

  3. درودتان باد بزرگوار و عزیز

    همواره سلامت باشید

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا