🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاره

(ثبت: 209276) فروردین 20, 1398 
نقاره

بنام خدا

“نقاره ”

چگونه دل بکنم از صدای نقّاره؟
بگو چگونه بگریم؟ شبیه فوّاره؟

اگرچه صحن و سرایت همیشه آباد است
دلم میان سرایت شدست آواره

شفا گرفته به عشق تو هرکه آمده است
لباس‌های تنش گشته است صد پاره

برای شاعر درمانده نیز چاره بساز
دوباره قافیه‌ام گشته‌است “بیچاره”

فقط به پنجره فولادتان گره خوردیم
امید ما به شما بوده است همواره

………………………..

علی رفیعی وردنجانی

1398/01/19

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 21, 1398

    درودها

    شعری زیبا خواندم و بوی حرم میداد

    زیارت قبول عزیز دل🌹🌹🌹🌹

    • علی رفیعی

      فروردین 21, 1398

      سلام و درود
      ممنونم از حسن نظرتان
      در پناه خدا🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا