🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” نقـــش یار “

(ثبت: 267273) بهمن 3, 1402 

 

عاشــِــــقی بر بُوم دل نقـــشِ نگاهت می کشید
اولــــین نقــــش تـــــورا خال لبانت می کشید
با قلــــم در وصـــف آن چشــــمانِ تیره گاه گاه
نقـش ماهـــــی خُفته بر موی سیاهت می کشید
غــرقِ خود گردیده تا رنـــگی ز چشـــمانت کشد
رنـــــگ دریا را چُــو شب بر ماهِ رویت می کشید
سر سَـــری می زد بر آن ابـــرو کَمانت تیــــر غم
تا که صــــیادت شـــود دستِ وصالت می کشید
آشـــکارا از لبانت جـام ســــر مســــــتی گرفت
آخـرین نقشِ تو را با آه وُ حــــسرت می کشید

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام‌ و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 3, 1402

      سلام بر شما برادر عزیز و ارجمند
      ممنونم که به مهر خواندید
      برقراری وجودتان را ارزوست
      🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام

    خیر مقدم

    غزلی پر شور و زیبایی ست

    درودتان‌

    در پناه خدا 🌹

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 3, 1402

      ممنونم از لطف حضرتعالی
      شما زیبا خواندید
      برقراری وجودتان را ارزوست 🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 3, 1402

    جناب محسنی اصل ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید درود بر شما وقلم زرنگارتان
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺🌺🌿

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 3, 1402

      سلام بر مهربانوی ارزشمند طلای کرمان
      این لطف شماست بانو
      سعادتی شد در محضرتان 🌹🌹

  4. درود و عرض ارادت خدمت جناب محسنی عزیز
    لب مریزاد
    و نبض قلم تان همواره در تپش

    ❤️🌹🌺

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 5, 1402

      سلام
      بر برادر عزیز و بسیار ارزشمندم
      جناب شهرو توفیق زیارت تان را شاکرم
      و برقراری وجودتان را آرزومند
      بسیار ممنونم
      و روز پدر رامحضرتان تبریک عرض میکنم 🌹🌹🌹🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 5, 1402

    درود جناب محسنی
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا