🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی دید

(ثبت: 257476) فروردین 1, 1402 

 

هماره بالا ها را می دید

نا دسترس ها را می پایید

کاوید و پویید و رسید

و لباس ریاست پوشید

و از شادی پوسید

او که حتی آن سوی لب هایش را نمی دید

باز هم ندید

و نبوسید

همسر و فرزند چشم انتظارش را.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1402

    بهاران مبارک باد
    🌹🙏🌹🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 1, 1402

      بهاری بمانید!
      ایام بکام
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌿🌹🙏🙏🌹🌿🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 1, 1402

      سلام و درود بزرگواران
      نوروزتان پیروز

  2. صفا یغمایی

    فروردین 1, 1402

    درودونوروزتان پیروز
    🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا