🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی پرسی تو حالم را

(ثبت: 233258) آبان 16, 1399 

 

دلم تنها شده دیگر نمی پرسی تو حالم را
شراب گریه پوساندست گلهای خیالم را

اگر یک باد از مشرق بتابد سمت دامانت
به دستت می رساند غصه های دیر سالم را

بیا بر عکس کن مانند ابری خسته در باران
دل حسرت کش و اندوه در حال زوالم را

درختی از محبت کاشتم در بیشه باران
تو با سیلاب اشکت ریشه کردی نهالم را

دلم آتش گرفته از غمت ای ابر پاییزی
مگر آبی بریزی آتش زیر زغالم را

هزاران غنچه ی گل را میان باغ من می ریخت
تو با یک گیره بستی زیر مو باد شمالم را

زمانی گریه ام می گیرد و گاهی پریشانم
بیا با خنده ای وا کن ز هم این اختلالم را

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    🌹🌹🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 16, 1399

      سلام و درودوسپاس از حضورتان شادکام باشیددر پناه خدا🌹🙏🍃🌿💐

  2. مهدی علیکاهی

    آبان 16, 1399

    بسیار زیبا و خواندنی

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 16, 1399

      سلام بزرگوارسپاس از حضورتان شادکام باشیددر پناه خدا🌹🙏🍃🌿💐🌺

  3. کتایون جلیل پور

    آبان 17, 1399

    بسیار زیبا و دلنشین سرودید 🍃🍃🍃🍃
    عالی بود 👏👏👏👏

  4. مینا یارعلی زاده

    آبان 17, 1399

    درودها بر شما گرامی شاعر، بسیار عالی، شادکام و تندرست باشید🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 17, 1399

      سلام بزرگوار ممنونم سپاس از حضورتان شادکام باشید🙏🍃🌿💐🌹

  5. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    درودها آقای مقدم

    ممنونم از اشتراک گذاری این اثر

    قلمتان همواره سبز و نویسا

    مانا باشید و موفق🌸🙏

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 18, 1399

      سلام بانو امینی ممنونم
      سپاس از حضورتان
      در پناه خداشادکام باشید
      🌿💐🍃🙏

  6. محمدعلی رضاپور

    آبان 18, 1399

    می پرسیم بزرگوار!
    سلام و درود و ارادت
    ❤️🙏😍

  7. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها بزرگوار
    خرسندم که میهمان قلم شما هستم و در محضرتان می آموزم
    پاینده باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. مجيد دهقان

    بهمن 13, 1399

    بسیارعالی.قلمتان نویسا.
    کانال تلگرامی ندارید؟
    اگرداریدخوشحال میشم منم ادکنید.
    Majiddehghan9872

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا