🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نهان

(ثبت: 277) آذر 5, 1394 

چشم بستم که ز تو قصد نهان دارم و بس
ورنه با دیدن تو سنگ به لب می آید

مهر از شرم نگاهت به افق برد پناه
ماه از خجلت خویش است که شب می آید

#حامد_نصیری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگندصفا

    آذر 6, 1394

    سلام و درود..

    کوتاه اما واقعا زیبااااااااااا…….

    و با مفهوم…

    موفق باشین

    در پناه حق

    • حامد نصیری

      آذر 6, 1394

      سلام
      خوش اومدین
      سپاس از حسن نظرتون
       

  2. نگار حسن زاده

    آذر 6, 1394

    ماه از خجلت خویش است که شب می آید 

    سلام و عرض احترام

    بسیار عااالی بود

    موفق باشید

  3. حامد نصیری

    آذر 6, 1394

    سلام
    سپاس
    پاینده باشید

  4. سلام و عرض ادب

    واقعا عالی بود

    مرحبا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا