🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نه درکی، کنی جان من اعتماد

(ثبت: 221454) بهمن 26, 1398 

 

کمی با شعوری زیاد اعتقاد
شواهد برایم از اویی به یاد

کسی را نصیبی بشد ، کُند فهم
نه درکی، کنی جان من اعتماد

ولی اله بایبوردی

03 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سمیه صباح

    بهمن 26, 1398

    سلام و عرضِ احترام؛
    درود بر شما استاد بزرگوارم.🌸🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 27, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🌸🌸🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا