🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نه دستی است گیرد زمین خورده را…

(ثبت: 6835) مهر 20, 1397 

نه دستی است گیرد زمین خورده را

نه شوری است این شهر افسرده را 

شب شرجی و موج وامانده ای

که آورده پس، یک صدف مرده را

چک و چک سرازیر،باران اشک

گرفته است مرد سیه چرده را

و نایی نمانده است در آورد

سَرِ نیمه در زانوان برده را

 غمی را که از عشق آبستن است

لگد می زند ذهن سَرخورده  را

خدایا نمی خواهمش پس بگیر

از این جسمِ بد ،روح آزرده را

#محمد_جواد_منوچهری 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):