🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوسفرم

(ثبت: 219052) آذر 18, 1398 
نوسفرم

نوسفرم
*********************
کو همتی که کنم ترک این بلای عظیم
کو یاوری که دهد یاریم جز خدای رحیم
******
کو مرهمی که شفای دل غمین باشد
غیر خدای چه تواند که مرهمی باشد؟

کو کرامتی که ز تقوی دین نشان باشد؟
از صافی گذشته نه گدای سامری باشد

بهره ای ندارم ز تسلای این دل مسکین
گر رو کنم به صراطش شفای عاجلی باشد

جز در پناه تو و رسول و بیت پرفیضش
کجا روم که بهتر از آنان، دلبری باشد

جز تو داور و دادار این سراپرده
کس نتواند که موکب ترک این بلا باشد

چله نشینم و سیر و سلوک میکشد هر سوئی
شهر به شهر دل به تمنای همرهی باشد

چهل روز گذشت و هنوز توشه ای نگرفتم
نوسفرم، دل به خضر دادم که رهنما باشد

کوی به کوی و دل به دل به تمنای طائر قدسی
مبادا دلم خالی ز لطف بی کرانشان باشد

بسیار گشتم و از رهنمود طائر قدسی
گشتم فقیر که هویدا شود هر چه نهان باشد

قدمی “ترک این مرحله بی خضر مکن
ظلمات است بترس”خار فراوان باشد./

بابک قدمی واریانی “ققنوس”

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 18, 1398

    🌿👏👏👏

  2. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای بابک قدمی واریانی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

    • چشم حتما خواهم آمد در اولین فرصت سعی خواهم کرد حضوری پربار داشته باشم جناب خانم عسگری ممنون ار دعوتتان سپاسگزارم

  3. درود بر شما.
    قلمتان همواره نویسا باد🌹

    • جناب زمانیان عزیز لطف کردید که سرزده و نظری در پای شعرم قلمی کردید .ممنون و سپاسگزارم

  4. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای قدمی واریانی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا