🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نومید

(ثبت: 232774) آبان 2, 1399 

 

تو این پاییز
همه چیز کسل کننده است
شاید به علت نداشتن روحیه
شاید کم آوردیم از هزار تا مشکل
شاید از هزار تا دلیل و خورده
کم آوردیم از آدمای دو رو
کم میاریم از زخم زبونها
از شمال تا جنوب شهرم
کم میارم از حرف دروغ
از ناراستی حرف کجی
میخورم بر دیوار مانع
از شکاکی برادر و خواهر
میخورم زمین شادی دشمن
از رنج و سختی به ستوه آمدم
از میانه غرش ببر ها
از شهر تا ناکجا آباد
صبر میکنم اندک با لبخند
به ظاهر خوشحال از دروغ غوغا
خوردم از درون بیدادم
بی خود از اینجا
داد زدم اما
هیشکی نمیدونه از غم واضح

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درودها
    بیشتر این متن دانوشته بود تا شعر سپید
    چرا که شعر سپید فاکتورهایی دارد که باید رعایت شود
    اما حس خوبی در نوشته شما بود
    بزودی کارگته نقد و شعر براه خواهد افتاد شاید در اون بخش همراهان بهتری باشیم برای شعر
    جسازت بنده رو در نوشتن نقد ببخشایید.

    • نیلوفر ارزانی

      آبان 26, 1399

      سلام خیلی ممنونم از نقدتون
      دلنوشته نیست
      و شعر کاملا نیمایی است
      اما باید به صورت رپ خونده بشه
      مانا و موفق باشید

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1399

    درود بر شما بانو ارزانی گرامی

    زیبا و سوگمندانه سرودید

    از این همه درد ..

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏💐

    • نیلوفر ارزانی

      آبان 26, 1399

      سلام سپاسگزارم
      ممنون سلامت و تندرست و موفق باشید
      💐👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا