🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار

(ثبت: 235012) دی 10, 1399 

 

ای یار بگو بی تو چه شدم
چه قدر راحت و خوشحالم
من و تا مرز پوچی بردی
خیال برگشت مجدد ندارم
اگر یک لحظه رو بی تو سر کنم
بهتره بدونی چه قدر خوبه حالم
تو یه نامرد بی خاصیت بودی
چه کردی با من و نابودم کردی
تو این رویای لعنتیت غرقی
من و همراه خود غرق کردی
چرا بازنده ام همش از دست تو
چرا پیروز شدی خوش به حالت
چرا تو یک نفر بد کردی به من
به من و به خودت رحم نکردی
دو روز زندگی صادق نبودی
من و مجبور به باخت کردی
چه قدر آرومم رها شدم از جنگ
چه حیف سخت رنجیدم بیهوده
به نفع تو کشیدم و رفتم کنار
تو باش خوش، غافل از گناهت
مرا یاری نکردی در کنارت
حیف! تو مرا از دست دادی
بد به حال نفر بعدیت ای وای
تو خاموشی و خود خبر نداری
تو این دنیای فانی بی وفایی
چراغ زندگیمو بی فروغ کردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 10, 1399

    🌸🌸🌸