🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیلوفر

(ثبت: 233639) آبان 29, 1399 

 

نیلیم از جنس نیلوفر
آبیم از برگ پیچم پیداست
از حریق زندگی پیچیده ام
یکنواخت نیستم و من این گونه ام
کاشکی از دام بد ناغافل
نبودم و بودم از غافل آگاه
تا کسی از من نپرسد چرا
از همه جا این چنین غافلی؟!
عالمی علم آموختی غافلی؟!
از گریختن نیست اندک هراسی
حادث و حدس و حسد پنداری
از گل و شاخ و برگ پیچکی
با تنفر از پچ و پچ رد میشی
ناامیدی از قفس بیزاری
آگاهی چون پرنده در قفس
مینالی میبالی از خودت
بی قفس باش و اندک آزاد
راهی نیست جز اینکه نیما باشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399

    سلام و درود💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399