🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نکته

(ثبت: 210473) خرداد 14, 1398 

فقط یک نکته می گویم تو را، از سینه جاری شد
دل خود را مده دستِ، کسی از عشق عاری شد

13 خرداد 1398

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. فائزه ناظر

    خرداد 14, 1398

    درود استاد خراسانی ارجمند

    کوتاهه زیبایی سروده اید دستمریزاد 👏👏🌺🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 14, 1398

      سلام و درود بر خانم ناظر

      سپاس از حضور و لطف آن بزرگ بانوی پاک

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 14, 1398

    سلام و درود استاد ارجمندم

    موجز ، سلیس و روان

    در پناه خدا شادکام باشید

    🌷🌸🌷🌈

    • طارق خراسانی

      خرداد 14, 1398

      سلام و درود بر حضرت استاد بایبوردی گرانمهر

      سپاس از حضور گرم و مهر مهر آن ادیب بزرگ

      در پناه خدا 🙏🌿

  3. piccsher.blogfa.com

    خرداد 14, 1398

    سلام استاد گرانقدر جناب خراسانی
    شعر زیبای شما بنام خودتان در پیکشعر منتشر شده است .🌸

    • طارق خراسانی

      خرداد 14, 1398

      سلام و درود
      خیرمقدم
      🌺
      سپاس از حضور گرم و.تشکر بابت به نمایش گذاشتن شعرم در وبلاگ زیبای تان
      در پناه خدا شاد زی🌿🙏

  4. خرداد 14, 1398

    درود
    آموزنده و زیبا و شیواست
    🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 14, 1398

      سلام و.درود بر جناب محمد زاده گرانمهر
      خیر مقدم 🌺
      سپاس از حضور گرمتان
      در پناه خدا شاد زی
      🌿🙏

      • خرداد 14, 1398

        سپاس از مهر وجودتان بزرگوار 🌺

        • طارق خراسانی

          خرداد 14, 1398

          سلام و درود

          خیر مقدم 🌺

          سپاس از حضور پر مهرتان

          در پناه خدا🌿🙏

  5. بسیار مختصر و مفید زیبا و گوارا

    • طارق خراسانی

      خرداد 15, 1398

      سلام و درود بی حد بر جناب چهارمحالی عزیز

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا
      🌿🙏

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 15, 1398

    سلام و درود
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا