🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نکته

(ثبت: 234043) آذر 10, 1399 
نکته

 

در پرپر ما راز بزرگی خفته
از پرپر مان کجا دلی آشفته؟
ما زنده تریم با شهادت، آری
این نکته امام راحلِ ما گفته

1399/9/9

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    آذر 10, 1399

    درود ها بر شما

    گل
    خندان و سینه چاک
    در
    پرپر می رود…
    و الا می پژمرد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

  2. طارق خراسانی

    آذر 10, 1399

    سلام و درود حضرت استاد

    سپاس از حضور آن گرانمهر

    در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 11, 1399

    سلام و درود و ارادت 🌹🌹🌹

  4. 🌹سلام و درود🌹
    بسیار زیباست لذت بردم
    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا