🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگار

(ثبت: 1035) اسفند 29, 1394 
نگار

با گریه ولی پر ز امید آمده ای

قنداق شدی و روسپید!!! آمده ای

در وصف کمال تو همین بس که “نگار

آنقدر زرنگی دم عید آمده ای

**نگار نازنین تولدت مبارک**