🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه سربی

(ثبت: 228294) تیر 1, 1399 

 

نگاه سربیت
که از ماشه چشمانت چکید
فوج کبوتران زخمی
با آن خیز بلند
هرگز به خانه
برنمی گردند

 

 

 

نظرها
  1. سپاس از حضورتان
    لذت بردم
    در پناه خدا

    • سلام جناب زمانیان گرامی
      سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم

  2. علی سیاوشی

    تیر 1, 1399

    جناب ظهوری آرام
    بسیار زیبا و موجز که :
    خیر الکلام ما قل و دلّ
    سالها بدرخشید .🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام استاد سیاوشی عزیز
      یک دنیا سپاسگزارم از حضور پر مهرتان

  3. درودها جناب ظهوری عزیز
    لب مریزاد
    🌹🌹🌺

    • سلام استادعزیز
      سپاسگزار و منت داذر حضور پرمهرتان هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا