🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه

(ثبت: 237883) فروردین 19, 1400 

 

با طرز نگاهت به تو گفتم گله دارم
صدها گله از این همه ی فاصله دارم
از اول شب تا به سحر تا تو بگویی
آیا گله ای مانده ؟بگویم بله دارم

عبدالرحمن حواشی